یک صندلی کنار رویاهایم بنشینی یا بروی

یک صندلی کنار رویاهایم از ان تو ٫ بنشینی یا بروی

یک صندلی کنار رویاهایم بنشینی یا بروی

یک صندلی کنار رویاهایم از ان تو ٫ بنشینی یا بروی

 

 فرقی نمی کند گودال آب کوچکی باشی یا دریای بیکران... زلال که باشی، آسمان در توست....!!!

 

من ان گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی ابی

                   ولی با منت و خاری پی شبنم نمی گردم

واحه ای در لحظه

به سراغ من اگر می آیید پشت هیچستانم

نظرات 3 + ارسال نظر
هدی یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ق.ظ http://WWW.hoda210.blogsky .com

با سلام
من اولین باره که می یام وبلاگت.خیلی جالبه مخصوصا قالبش
اگه دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال می شم
فعلا...

یه دوست یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ق.ظ http://www.iranbine.blogfa.com

دوست عزیزم ، با عرض سلام و احترام

قصد دارم شما را با گسترده ترین فروشگاه اینترنتی ایران آشنا کنم ... سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد ... ثبت نام شما به صورت رایگان بوده و وجهی بابت عضویت در شبکه در یافت نمی شود و جایگاه شما دایمی می باشد . و نیز می توانید از کارتهای عابر بانک طرح شتاب کشور و کارت اعتباری پارسیان برای خریدهای خود استفاده کنید که همراه با کسب درآمد می باشد . و به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز می توانید بدست آورید...
www.iranbin.com

برای اگاهی کامل از تمام شرایط و ویژگی های سیستم به وبلاگ ما مراجعه کنید که به صورت شفاف شرح داده شده است .
www.iranbine.blogfa.com
www.muchmoney2005.blogfa.com

مردان بزرگ اراده می کنند و مردان کوچک آرزو .
یا حق

ارش پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:59 ب.ظ

نمیدونم چرا همیشه دیر میرسم
نمیدونم چرا دل من همیشه باید شکسته باشه
شاید چون دل دیگران شاد بشه
ببخشید حالم بد بودو طبق معمول تنها بودم امدم اینجا نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد